Kaufland este unul din cel mai mari retaileri din România, fiind prezent pe piața locală de peste 16 ani. Recent, compania a primit, pentru al patrulea an la rând, titlul de cea mai sustenabilă companie din România, ca urmare a implicării și a investițiilor majore din zona proiectelor cu impact la nivel de economie, comunitate și de mediu. Kaufland își dorește să devină un partener de încredere pentru o lume curată, sănătoasă și responsabilă. Ca atare, are cinci piloni prioritari în ceea ce privește implicarea socială și responsabilitatea: mediu, societate, educație, stil de viață sănătos și cultură.
Kaufland susține un stil de viață sănătos, potrivit oricărei diete și stil de viață, la finalul anului financiar 2020, portofoliul de produse fiind completat cu: peste 40 de articole fără lactoză, aproape 150 de articole fără gluten și peste 120 de articole vegane.
În vara anului 2018, Kaufland a lansat gama de produse K free – produse fără lactoză și fără gluten, gamă ce se regăsește și pe rafturile din România.
Din 2019, Kaufland este unul din cei mai implicați retaileri în comunitatea celiacilor din România și susține proiectele și campaniile ARIG de creștere a gradului de conștientizare a bolii celiace la nivel național, dar și de îmbunătățire a vieții celiacilor.
Dacă ești celiac, află că poți găsi zeci de produse fără gluten în magazinele Kaufland, în raionul special cu produse fără gluten, dar și pe rafturile celorlalte raioane ale magazinelor.
Aici puteți găsi mai multe informații despre produsele K-free, precum și rețete online:
https://www.kaufland.ro/sortiment/marci-proprii/k-free.html#fara-gluten
Kaufland are în România 17 produse marcă proprie fără gluten și fără lactoză.
Iată ce produse fără gluten din gama K free poți găsi în Kaufland: